Searching...
07:36 0

AWAS!! Laman WEB PALSU Seakan-akan MAYBANK 2U - Sebarkan Berita ini

AWAS!!!
LAMAN WEB PALSU SEAKAN-AKAN MAYBANK 2U

Kisah BENAR ini diceritakan oleh saudara Kamal Perodua.

Assalamualaikum.
3 hari lepas saya kamal perodua ada menerima e-mail dari maybank 2u.. saya just abaikan.. sebentar tadi saya terbuka hati untuk buka semula e-mail tersebut.. seperti biasa saya click pada e-mail adress tersebut,dan tiba-tiba keluar warning yang mengatakan laman web ini mencurigakan,

saya ignore warning tersebut.. sama seperti laman web maybank2u,sy memasukkan username saya dan tekan enter.. gambar yang kebiasaan keluar tiba-tiba kosong,ini betul-betul membuka mata saya dan terus saya siasat.
Rupa-rupanya wujud satu laman web palsu yang seakan-akan maybank 2u,syukur alhamdulillah saya tidak memasukkan password.. sy kepilkan gambar(maaf jika tidak memuaskan) sebagai bukti..!! minta semua kawan-kawan share dan berjaga2..!!



0 comments:

Post a Comment